mytasteswe.com

LIW OLAUSSON

ATT REKLAMERA
 
Jag älskar "Råsaft"-juicen med ingefära. Det är juice utan tillsatser, färsk juice. Men några  gånger har jag fått jäst juice, då är den verkligen inte god och dessutom inte drickbar.
Det är så irriterade när det händer och sist så mailade jag faktiskt till företaget.
Efter några dagar fick jag svar att juicen är känslig för värmeskillnader, eller om det är för varmt. Jag fick dessutom kompensation för min kasserade juice att hämta ut i butik.
Snällt, men jag tycker minst att man ska ersättas för det man köpte? Jag köpte en stor juice, och fick 4 små, en smak av varje som jag egentligen inte tycker om.
 
Är jag en extra krävande kund kanske? Har jag rätt eller fel? Hur hade ni reagerat och brukar ni höra av er om ni inte är nöjda med produkten eller tjänsten?
 
 
Hanna

Har hänt mig också och fick samma kompensation. Hade inte smakat alla då så tyckte det var ok men idag hade jag velat få samma som jah köpt för gillar inte heller alla smaker.

Svar: Hmm, man får väl undvika att köpa den här juicen under varma månader då ;)
LIW OLAUSSON

Anna

Samma sak hände mig men när jag mailade dom så skyllde dom på att min Ica butik antagligen slarvat med värmen/kylan....ingen kompensation fick jag heller.
Man bara: VA? Tack för den👎🏻

Anonym

Klart man ska klaga om det är fel på varan! Tror de flesta företag ändå uppskattar att man ger sig tillkänna istället för att "knyta handen ifickan" och snacka nedvärderande i vänkretsen. Deras chans att kompensera och behålla kunden. Olika bra på det förstås😜

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress